۩۞۩ اس ام اس ! کد پیشواز ! هرچی که تو بخوای ۩۞۩

برای دسترسی آسان تر به کد ها به موضوعات سایت مراجعه کنید

۩۞۩ اس ام اس ! کد پیشواز ! هرچی که تو بخوای ۩۞۩

برای دسترسی آسان تر به کد ها به موضوعات سایت مراجعه کنید

آخرالزمان

اختراعی برای نجات در اخر الزمان در سال 2012

تلاش برای نجات از  اخر الزمان در سال 2012 !؟

یک مخترع روس که احتمال می دهد سال دو هزار و دوازده " اخر الزمان" باشد...
 
یک مخترع روس که احتمال می دهد سال دو هزار و دوازده " اخر الزمان" باشد ، کپسولی را برای نجات انسان ها ابداع کرده است. به گزارش شبکه تلویزیونی راشاتودی، این شهروند روس که پیش بینی های باستانی را درباره زمان پایان عمر دنیا خوانده، وسیله ای را برای نجات نوع بشر ابداع کرده است. در تقویم های باستانی پیش بینی شده است که در بیست و یکم دسامبر 2012 ، عمر دنیا به پایان می‌رسد.
ادامه مطلب و حتما بخونین

در کره زمین نیز سیل، فوران های اتشفشانی و زمین لرزه به طور کامل نسل انسان ها را نابود خواهد کرد.برخی از مردم نیز از هم اکنون خود را برای مواجه شدن با این رویدادها اماده کردند.در مزرعه ای متروک در فاصله چند کیلومتری مسکو، دستگاهی به نام کپسول روز رستاخیز اختراع شده است که به هنگام فرارسیدن اخر الزمان نسل بشر را نجات خواهد داد. ایوگنی اوبیکو، مخترع این محفظه می گوید پارسال هنگامی که ایده ساخت این دستگاه را مطرح کرد، عده زیادی از مردم به او خندیدند اما اکنون که کار ساخت ان تمام شده است، مردم افکار او را جدی می گیرند. این کپسول که جداره ان از چهار لایه مجزای مواد عایق ساخته شده است، قابلیت غلتیدن از بالای کوه، شناور ماندن روی اب و حتی واژگون شدن را بدون اسیب دیدن دارد.این محفظه حتی با زمین لرزه، گدازه، یا طوفان های مغناطیسی هم نابود نمی شود و به سامانه تهویه هوا و دوش مجهز است ، قابلیت اسکان چهار نفر را به مدت چهل روز دارد و هزینه ان نیز هشتاد هزار دلار است. گروهی از همسایگان اوبیکو از هم اکنون برای استفاده از این محفظه ثبت نام کرده اند.یکی از انان می گوید من از سال دو هزار و دوازده می ترسم، ما باید اماده باشیم.
به گزارش واحد مرکزی خبر، اوبیکو می گوید حتی اگر پایان عمر دنیا تا دو سال دیگر نیز فرانرسد، می توان از محفظه هایی که او ساخته به عنوان یخچال های صنعتی یا سونا استفاده کرد.وی توصیه می کند که دولت روسیه فورا چندین هزار تا از این محفظه ها را سفارش دهد.

نظرات 1 + ارسال نظر
mehdi شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:16 ب.ظ http://www.fdghe.com

ina hame az alakieh bavar nakonid age delshooreh darid biaid pish khoodam ta rafesh konam!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد