۩۞۩ اس ام اس ! کد پیشواز ! هرچی که تو بخوای ۩۞۩

برای دسترسی آسان تر به کد ها به موضوعات سایت مراجعه کنید

۩۞۩ اس ام اس ! کد پیشواز ! هرچی که تو بخوای ۩۞۩

برای دسترسی آسان تر به کد ها به موضوعات سایت مراجعه کنید

گلچین اس ام اس های دوری و جدایی و غمگین

گلچین اس ام اس های دوری و غمگین 




این دل منه
دیدیش؟
ندیدیش؟؟؟
حق داری آخه از دوریت یه ذره شده……..

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دورم ز تو ای خسته ی خوبان چه نویسم ، من مرغ اسیرم به عزیزم چه نویسم ، ترسم که قلم شعله کشد صفحه بسوزد ، با آن دل گریان به عزیزم چه نویسم.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

گر با غم دوریت نسازم چه کنم / با یاد تو گر عشق نبازم چه کنم / چون در نظرم فقط تویی مایه ی ناز / گر من به تو ای دوست ننازم چه کنم .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سلامت بگویم که در خاطری ، گر از چشم دوری به دل حاضری!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

شنیدی که میگن خیلی دور خیلی نزدیک؟؟؟
اولیش خودمونیم ، دومیش دلامونه…

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

توی این دنیای نکبتی کی به جز من واست دلواپسه / اینجوری نکن با من ، تو رو خدا بیا دیگه دوری بسه .


بقیه در ادامه مطلب

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

شعله محبت رو نکنه خاموش کنی / دوریم عادت بشه من رو فراموش کنی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دلتنگی بد نیست ، یادگاریست از آنهایی که دوستشان داریم و از ما دورند .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دوری پایان دوستی نیست …
گاهی لطیف ترین غم دنیاست!!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

میخوام یه چیز بگم ، گرچه دوریم ز هم / نمیذارم توی دلم جا بگیره غصه و غم . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 
اونائی که ما عاشقشون هستیم هیچ وقت از ما دور نمیشوند
هر روز کنار ما راه میروند اما دیده نمیشوند …. شنیده نمیشوند
و هنوز نزدیک و هنوز عاشق ….  هنوز دلتنگ و خیلی عزیز

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

گر چه از دوری این فاصله ها مأ یوسم از همین فاصله دور تو را می بوسم

شنیدی که میگن خیلی دور خیلی نزدیک؟؟؟
اولیش خودمونیم ، دومیش دلامونه…

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 
شب شرابی خوردم و مستی مرا در بر گرفت / دوریت آمد به یادم هستی ام آتش گرفت

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 دور بودن از عزیزان مشکل است / امتحان با وفائی ، در جدائی حاصل است
گرچه من دورم ز پیشت ای رفیق/ دوریت دریا و یادت ساحل است . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مُردم به خدا از غم هجران و جدایی/  ای دلبر دور از نظرم پس تو کجایی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ماهی از بی آبی نمی میرد.بالا و پایین پریدنش را بنگر،به خاطره دوری از آب خود را میکشد!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نوشتم حرف دل تا تو بخوانی / که چون دورم ز تو ، دردم بدانی
به غیر از تو کسی را من ندارم ، تو را تا بی نهایت دوست دارم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 
حسرتی گر به دلم هست همان دوری توست من پرستوی خزان دیده ی خاموش توام.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 
عشق تک یعنی چشمه ای از جنس نور / نور یعنی یک سلام از راه دور

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من از طرح نگاه تو امید مبهمی دارم ، نگاهت را نگیر از من که با آن عالمی دارم ، اگر دورم ز دیدارت دلیل بی وفایی نیست ، وفا آن است که نامت را نهانی زیر لب دارم .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

همیشه نگاهی را باور کن که وقتی دور شدی در انتظارت بمونه.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 
بدان این روی زرد از دوری توست ، که سر بیرون زد از خاکستر من . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 
آخر ای دوست نخواهی پرسید که دل از دوری رویت چه کشید ؟ سوخت در آتش و خاکستر شد وعده های تو بدادش نرسید .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 
انگشتتو مشت کن….. مشته؟
مشته مشته؟
حالا محکم بزن تو چشمت تا کور بشی دوریمو نبینی……!!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 
وقتی ازت دورم فکر نکنی فراموشت می کنم
نه !!! فقط  بهت فرصت میدم دلت واسم تنگ بشه

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مهربونیات زیاده که هنوز خوب و صبوری / مثل یک حس قشنگی حتی وقتی خیلی دوری

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ما دو تن مغررو
هر دو از هم دور
وای در من تاب دوری نیست
ای خیالت خاطر من را نوازشبار
بیش از این در من صبوری نیست
بی تو من بی تاب بی تابم
من به دیدار تو می آیم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مردم به خدا از غم هجران و جدایی ، ای دلبر دور از نظرم پس تو کجایی ؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نزدیک ترین رفیق به تو کسیه که از دورترین فاصله ها به یادت باشه.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دورم ز تو ای خسته ی خوبان چه نویسم ، من مرغ اسیرم به عزیزم چه نویسم ، ترسم که قلم شعله کشد صفحه بسوزد ، با آن دل گریان به عزیزم چه نویسم.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سلامت بگویم که در خاطری ، گر از چشم دوری به دل حاضری!


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد