۩۞۩ اس ام اس ! کد پیشواز ! هرچی که تو بخوای ۩۞۩

برای دسترسی آسان تر به کد ها به موضوعات سایت مراجعه کنید

۩۞۩ اس ام اس ! کد پیشواز ! هرچی که تو بخوای ۩۞۩

برای دسترسی آسان تر به کد ها به موضوعات سایت مراجعه کنید

اس ام اس های قهر و آشتی کردن

اس ام اس های قهر و آشتی کردن


چی میشد تو هم منو دوستم میداشتی نازنین / جای گریه رو لبام خنده می کاشتی نازنین / حالا که قهری باهام ولی بدون دوستت دارم / طاقت قهر ندارم پس آشتی آشتی نازنین

جهت خواندن به (ادامه مطلب) مراجعه کنید…


قهر مکن ای فرشته روی دلارا / ناز مکن ای بنفشه موی فریبا / طعنه و دشنام تلخ اینهمه زیبا / ناز تو را میکشم به دیده منت / سر به رهت مینهم به عجزو تمنا

___________________________

همیشه رفتن بهترین نیست / گاهی میان رفتن و ماندن هیچ فرقی نیست / چه قهر باشیم چه آشتی اصل درست این است/ که عزیزان ما در خانه ی دل ما جای دارند

___________________________

بهانه میتراشی و مرا عذاب میدهی / به روح بی قرار من تو اضطراب میدهی / دلم پر از گلایه ها تنم اسیر درد و خون / ولی تو قهر با دلم برای لحظه ای مکن

___________________________

بیا با پاک ترین سلام عشق آشتی کنیم / بیا با بنفشه های لب جوی آشتی کنیم / بیا از حسرت و غم دیگه با هم حرف نزنیم / بیا بر خنده ی این صبح بهار خنده کنیم

___________________________

در پایان زندگی خواهیم گفت: گاش فقط چند لحظه بیشتر فرصت داشتیم، تا خوب بهم نگاه کنیم و همه ی ناگفته های مهرآمیز یک عمر را در چند ثانیه بگوییم پس نازنین بیا آشتی کنیم با مهر

___________________________

قهر هم با دوست معنی میدهد / هیچکس با دشمن خود، قهر نیست / قهر او هم نشان دوستی است

___________________________

جنس من از آهن و از سنگ نیست / من دلم تنگ است و یار دلتنگ نیست / حال دل از من نمیپرسی چرا؟ / حال پرسیدن که دیگر ننگ نیست

___________________________

اون منم که عاشقونه شعر چشماتو میگفتم / هنوز خیس میشه چشمام وقتی یاد تو میافتم / هنوز میای تو خوابم تو شبای پر ستاره / هنوزم میگم خدایا کاشکی برگرده دوباره

___________________________

منو ببخش عزیزم که از تو می گریزم / میسوزم و خاموشم تو خودم اشک میریزم / منو ببخش اگه خیلی بهت بدی کردم

___________________________

یه روزی گله کردم من از عالم مستی / تو هم به دل گرفتی دل ما را شکستی / من از مستی نوشتم ولی قلب تو رنجید / تو قهر کری قهرت مصیبت شد و بارید / پشیمون و خستم اگه عهدی شکستم / آخه مست تو هستم اگه مجرم و مستم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد