۩۞۩ اس ام اس ! کد پیشواز ! هرچی که تو بخوای ۩۞۩

برای دسترسی آسان تر به کد ها به موضوعات سایت مراجعه کنید

۩۞۩ اس ام اس ! کد پیشواز ! هرچی که تو بخوای ۩۞۩

برای دسترسی آسان تر به کد ها به موضوعات سایت مراجعه کنید

اس ام اس های عاشقانه انگلیسی جدید با معنی سری 1

اس ام اس های عاشقانه انگلیسی جدید با معنی سری 1


Without love days are
Sadday
Moanday 
Tearsday
Wasteday
Thirstday
Frightday
Shatterday
So be in love everyday

روزهای هفته بدون عشق :
شنبه : روز ویران
یکشنبه : روز غم
دوشنبه : روز ناله
سه شنبه : روز اشک
چهارشنبه : روز بیهوده
پنجشنبه : روز عطش
جمعه : روز وحشت
پس همیشه عاشق باش

بقیه در ادامه مطلب
If i were a tear in your eye i wood roll down onto your lips
But if you were a tear in my eye i would never cry as i would be afraid to lose you

اگه من یه قطره اشک توی چشمهای تو بودم ، همیشه آرزوی من این بود که از کنار لبت عبور کنم ، ولی اگه تو یه قطره اشک توی چشم من بودی ، هیچ وقت گریه نمی کردم
چون می ترسیدم که تو رو از دست بدم

If you fall in river there is a boat
If you fall in well there is rope
But if you fall in love there is no hope

اگه تویِ رودخونه افتادی همیشه یه قایق هست
اگه تویِ چاه افتادی همیشه یه طناب هست
ولی اگه عاشق شدی دیگه امیدی نیست

Red is for blood
Blood is for heart
Heart is for love
Love is for YOU and YOU are for me

قرمزی برای خون
خون برای قلب
قلب برای عشق
عشق برای تو و تو برای من

My love for you is a journey starting at forever and ending at never

عشق من به تو مثل یه سفرِ که توی همیشه شروع میشه و توی هرگز تموم میشه


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد