۩۞۩ اس ام اس ! کد پیشواز ! هرچی که تو بخوای ۩۞۩

برای دسترسی آسان تر به کد ها به موضوعات سایت مراجعه کنید

۩۞۩ اس ام اس ! کد پیشواز ! هرچی که تو بخوای ۩۞۩

برای دسترسی آسان تر به کد ها به موضوعات سایت مراجعه کنید

اس ام اس های عاشقانه انگلیسی جدید با معنی سری ۳

اس ام اس های عاشقانه انگلیسی جدید با معنی سری ۳



Close together or far apart
You’re forever in my heart

چه نزدیکم باشی چه دور ، همیشه در قلبمی

Love the heart that hurts you
B U T
Never hurt the heart that loves you


قلبی رو که به تو صدمه زده دوست بدار
اما هیچ وقت به قلبی که دوست داره صدمه نزن

بقیه در ادامه مطلب
To be loved ، Be lovable

مورد محبت بودن دوست داشتنی است

If you are wise
Choose one friend because you have one heart

گر مذهب مردمان عاقل داری
یک دوست بسنده کن که یک دل داری

Message : * Some text is missing *
Sender : * Name missing *
* Number is missing *
* Sent date is missing *
Missing you alot thats why everything is missing


پیام : متن نامعلوم
فرستنده : نامعلوم
تاریخ ارسال : نا معلوم
دلم واست خیلی تنگ شده واسه همینه که همه چیز گم شده و نامعلومه

You’re nothing short of my everything

تو هیچی کم نداری برای همه چیز من بودن

I love you , not only for what you are
But for what I am when I am with you

دوستت دارم نه برای آنچه که توهستی
بلکه برای آنچه من هستم وقتی تو با منی


If I never met you , I wouldn’t like you
If I didn’t like you , I wouldn’t love you
If I didn’t love you , I wouldn’t miss you
But I did , I do , and I will

اگر نمی دیدمت ازت خوشم نمیامد
اگر ازت خوشم نمیامد عاشقت نمی شدم
اگر عاشقت نمی شدم دلم برایت تنگ نمی شد
اما دیدمت ، عاشقت هستم و دلتنگت خواهم شد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد