۩۞۩ اس ام اس ! کد پیشواز ! هرچی که تو بخوای ۩۞۩

برای دسترسی آسان تر به کد ها به موضوعات سایت مراجعه کنید

۩۞۩ اس ام اس ! کد پیشواز ! هرچی که تو بخوای ۩۞۩

برای دسترسی آسان تر به کد ها به موضوعات سایت مراجعه کنید

اس ام اس های عاشقانه انگلیسی جدید با معنی سری ۴

اس ام اس های عاشقانه انگلیسی جدید با معنی سری ۴



Love is Pure
Love is Sure
Love is sweet poison
That Doctors can’t cure


عشق یعنی پاکی
عشق یعنی اطمینان
عشق یه زهر شیرینه
که دکتر ها نمیتونن درمانش کنن!

There are 3 steps to happiness :
1 - You , 2 -  Me , 3 - Our hearts , 4 -  Eternity


سه گام برای رسیدن به شادی وجود داره :
 1 - تو 2 - من 3 - قلبامون
و بعد ابدیت !
I love my EYES when you look into them
I love my NAME when you say it
I love my HEART when you love it
I love my LIFE when you are in it



چشامو وقتی تو بهشون نگاه میکنی دوست دارم
اسممو وقتی دوست دارم که تو صداش میکنی
قلبمو وقتی دوست دارم که تو دوسش داشته باشی
زندگیم رو وقتی دوست دارم که تو توش هستی


بقیه در ادامه مطلب
The words are easy when the language is LOVE
See
I love the Y
i love the O
i love the U
Put them together


وقتی زبانمون زبان عشق باشه کلمات خیلی ساده میشن !
نگاه کن ؛
من Y رو دوست دارم
من O رو دوست دارم
من U رو دوست دارم !
حالا اینارو بزار کنار هم

Falling in love is when she falls asleep in your
Arms and wakes up in your dreams


عاشق شدن یعنی که اون توی آغوشت
خوابش میبره و بعد توی رویاهات بیدار میشه

The essential sadness is to go through life without loving
But it would be almost equally sad to leave this world without ever telling
those you love


بد ترین غم اینه که وارد زندگی بشی که توش عشق وجود نداشته باشه
تقریبا مثل این میمونه که این دنیا رو ترک کنی بدون اینکه
به کسایی که دوسشون داری چیزی از عشقت گفته باشی

Love is like war
Easy to start and difficult to end

 
عشق مثل جنگ میمونه
شروع کردنش خیلی آسونه
اما پایان دادنش سخته

In life love is neither planned nor does it happen
For a reason but when the love is real
It becomes your plan for life and reason for living


توی زندگی عاشق شدن نه برنامه ریزی شدست و نه با دلیل اتفاق میفته
اما وقتی که عشق حقیقی باشه
تبدیل میشه به برنامه ی زندگیتون و دلیل زنده بودنتون


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد