۩۞۩ اس ام اس ! کد پیشواز ! هرچی که تو بخوای ۩۞۩

برای دسترسی آسان تر به کد ها به موضوعات سایت مراجعه کنید

۩۞۩ اس ام اس ! کد پیشواز ! هرچی که تو بخوای ۩۞۩

برای دسترسی آسان تر به کد ها به موضوعات سایت مراجعه کنید

اس ام اس های عاشقانه انگلیسی با معنی فارسی سری جدید دی ماه 1389

اس ام اس های عاشقانه انگلیسی با معنی فارسی سری جدید دی ماه 1389




With my one heart
two eyes
five litter blood
and 206 bones
and 1.2 million red cells
and with 60 trillion D.N.A.'s
I wish you very GOOD DAY

با قلبم
دوتا چشمم
پنج لیتر خونم
و 206 استخوانم
و با 1.2 میلیون سلول قرمزم
و با 60 تریلیون دی ان ای بدنم
یه روز خیلی خوب رو برات آرزو می کنم
.
.
.
.
Rains fall
Winds blow
The sun shines
It all comes naturally
Just like loving you

بارون می باره
باد میوزه
خورشید می تابه
همه اینها مثل دوست داشتنت طبیعیه
.
.
.
.
I do not think much
But when I think
I think of you

من زیاد فکر نمی کنم
اما هروقت فکر می کنم
به تو فکر می کنم
.
.
.
.
Love is a journey not a destination

عشق مثل یه سفر بدون مقصد است
.
لطفاً برای مشاهده تمامی اس ام اس ها به ادامه مطلب مراجعه کنید
Distance is one thing that keeps us apart
But you will always remain in my heart

فاصله چیزیه که ما رو از دور نگه میداره
ولی تو همیشه توی قلبم زنده می مونی
.
.
.
.
MY FRIEND should be
My madicine when i'm in pain
MY letter when i'm Far
My smile whan i'm sad
My handkerchef when i cry
My life when i die

دوست خوب باید مثل :
دارو باشه وقت مریضی
نامه باشه وقت دوری
لبخند باشه وقت غصه
دستمال باشه وقت گریه
و زندگی من باشه وقت مردن من
.
.
.
.
When you love someone truly 
You don't look for faults 
You don't look for answers 
You don't look for mistakes 
Instead , you fight the mistakes 
You accept the faults 
And overlook the excuses

وقتی کسی رو واقعا دوست داشته باشی
دنبال عیب های اون نمی گردی
دنبال جواب های اون نمی گردی
و دنبال اشتباهش نیستی
به جاش : با اشتباهات می جنگی
عیب هارو قبول می کنی
و بهونه هارو میپوشونی
.
.
.
.
Love is like the wind you can't see it but you can feel it

عشق مثل باد دیده نمیشه ولی حس میشه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد